Projecte BM-Rural (CLIMA)

Sou a: Inici>L'ajuntament>Notícies>Projecte BM-Rural (CLIMA)

El 20 d'abril del 2016

Fins el proper 25 d’abril, les empreses i particulars del territori ADRINOC* interessats en substituir la seva caldera de gasoil o gas natural per una caldera que funcioni amb biomassa, podran acollir-se al Projecte B-M rural.

Per inscriure’s al Projecte BM-Rural cal posar-se en contacte amb

El grup Leader ADRINOC al telèfon 972271600/972503088 (ext. 191) o per correu electrònic info@adrinoc.cat

*Territori ADRINOC a l'Alt Empordà són: Agullana, Albanyà, Bàscara, Biure, Boadella i les Escaules, Borrassà, Cabanelles, Cantallops, Capmany, Cistella, Darnius, Espolla, Garrigàs, Garriguella, Lladó, Maçanet de Cabrenys, Masarac, Mollet de Peralada, Navata, Ordis, Palau de Santa Eulàlia, Palau-saverdera, Pau, Pontós, Rabós, Riumors, Sant Climent Sescebes, Sant Llorenç de la Muga, Sant Miquel de Fluvià, Siurana, Terrades, Torroella de Fluvià, La Vajol, Ventalló, Vilajuïga, Vilamacolum, Vilamaniscle, Vilanant i Vilaür.

Darnius, 20 d’abril de 2016

Projecte BM-Rural (CLIMA)