LLEGA800

Sou a: Inici>L'ajuntament>Notícies>LLEGA800

El 06 de juliol

Llega800

Fins el 31 de juliol es pot sol·licitar el servei tècnic gratuït que les empreses de telefonia mòbil ofereixen, per solucionar les possibles incidències i errors de cobertura que els usuaris de Televisió Digital Terrestre (TDT) hagin pogut detectar des de l’aplicació del nou 4G a la població.

Per garantir la compatibilitat de la nova tecnologia amb la Televisió Digital Terrestre (TDT), els operadors han posat en marxa Llega800, entitat encarregada de solucionar qualsevol afectació que la implantació del nou 4G hagi pogut ocasionar en la recepció del senyal de televisió. A través d’aquesta entitat, s’ofereix als ciutadans un servei gratuït per a gestionar i resoldre incidències sense cap tipus de cost per a l’usuari.

Les persones afectades poden sol·licitar aquest servei, fins al proper 31 de juliol, a través del telèfon d’atenció gratuït 900 833 999, o bé de la pàgina web www.llega800.es.