Darnius i l'Associació Alt Empordà Turisme

Sou a: Inici>L'ajuntament>Notícies>Darnius i l'Associació Alt Empordà Turisme

El 13 de març del 2012

Amb la idea de dinamitzar econòmicament el poble, l'Ajuntament de Darnius s'ha fet soci de l'Associació Alt Empordà Turisme, de manera que tots els establiments del poble que a partir d'ara també s'hi vulguin associar tindran certs avantatges.

Però enguany, l'Ajutnament ha fet un pas més i ha pagat la quota d'entrada i la quota anual a tots aquells establiments del municipi que vulguin formar part d'aquesta associació.

La resposta per part dels negocis del poble ha estat molt bona i ja s'han associat: la carnicería Puigmal, el restaurant Mas Salellas, el restaurant Can Mora, el restaurant Club Nàutic Darnius, la casa rural Can Massot, el bar La Societat La Concòrdia, el Club de Tennis Darnius, l'Excèntric Club, l'Hotel Rural Sta. Anna. I possiblement la llista augmenti en les pròximes setmanes.