Sou a: Inici>L'ajuntament>Notícies>6ª campanya d'identificació i esterilització d'animals de companyia a preus promocionals

El 25 de gener

Us volem informar que, des de FAADA (Fundació per l'Assessorament i Acció en Defensa dels Animals), estan preparant la 5a Campanya d'esterilització i/o identificació d'animals de companyia.

Els propietaris d'animals s'han d'inscriure a la  web socresponsable.org i així accedir a la identificació i esterilització dels seus animals de companyia als preus màxims establerts per la Fundació. Tot i així, els veterinaris són lliures d'aplicar les tarifes que creguin més convenients dins d'aquests límits.

La campanya estarà en vigor des del 1 de febrer  fins al 30 d’ abril de 2017.

Sota el títol de campanya Sóc Responsable pretenem:

• Informar a la ciutadania de l'obligació legal de tenir identificats els seus animals, amb el microxip i la xapa corresponents ) i registrats al cens municipal.
• Conscienciar sobre els avantatges d'esterilitzar els animals. Controlant la natalitat evitem no només els problemes de salut i comportament del nostre animal, sinó que estem contribuint a evitar la superpoblació que provoca l'abandonament.
• Identificar i esterilitzar el màxim nombre d'animals de companyia amb la finalitat de tenir un control sobre la seva natalitat i millorar el seu benestar –físic i psicològic-.
• Ajudar a optimitzar els recursos destinats per l'administració pública i les entitats protectores privades, evitant recollides i acollides d'animals perduts i abandonats.